Több fronton is támadunk, mindezt egy tető alatt, már megy a fényezés előkészítése miközben maradt még egy kis kasztnis munka is hátra. Ezek két részre oszthatók, a kifelejtődött és elb@szódott munkák korrekciói valamint a "jó az úgy"
Itt volt olyan amit már meghegesztettek, de nem sikerült szépre és van lehajtogatni való is (ajtóoszlopok borítása).
Miközben folyik a kocsitest csiszolása a csomagtér alatti pótkerékzseb ajtaját ismét leszereltük, mert sajnos a nemrég újragyártott fakeret elvetemedett és nem állt szépen. Itthon kapott egy kis gőzölést és merevítést a fakeret, remélhetőleg már nem lesz vele több probléma.
Visszatérve a csiszolásra, - az alap felállás az volt hogy fémtisztára csiszoltatjuk a kasztni fém részeinél (az autó eleje) és az alu részeknél (utastér, szélvédő oszloptól hátra) vegyszeres maratás fémig, mert a csiszolás a vékony alu lemezeken akár még rizikós is lehet. Aztán több fényezővel is beszélve, végül arra jutottunk főleg az alumínium részek miatt, hogy ami jó azt kár megbolygatni. Az alu alapozók és annak ismerete és szakszerű kezelése egyébként is egy sarkalatos pont, meg ha ötven éve rajta van rendesen akkor elvileg további évtizedekre is maradjon már ;-) Tehát csiszolás, az alunál csak érzéssel ami lejön az jöjjön, ami nem hagyja magát az maradjon és jöhet rá a többi munkafolyamat.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése