A lényeg itt is szinte ugyan az, itt vastag rétegelt fa lemez az alap az erre jön rá a diófagyökér furnér. A történet is hasonló, mi még simán elfogadhatónak tartottuk volna ezt a rétegelt fa hordozót, de mester az alapoktól kezdte, újra legyártotta ezt is.
A kibontott műszerfal. Jól látható a sofőr oldali (ne feledjük, angol autó) részen teljesen lemállott a nemesfa furnér, bal szélen megázott és hullámos lett valamint az egésznek a lakkozása is már repedezett, hámlik :
....és az elkészült műszerfal, lakkozást követően ! Nos, van némi különbség ;-)
A minőségi és esztétikai változást talán nem kell magyarázni, a szín és minta béli különbséget talán igen. Az új borításnak némileg mélyebb, tónusosabb a színe és a rajzolata is határozottabb mint ami rajta volt. Ez a változat (amerikai diófagyökér) is rendelhető volt anno a gyártónál, tehát az eredetiség rovására nem ment semmi és szerintünk ez sokkal karakteresebb, szebb és rusztikusabb hangulatot is fog adni majd az autó belsejének. Nekünk bejön !
repedezett lakkréteg és furnér |
Régi műszerfal : az órák és műszerek fészkénél is repedések, apró hiányok és lakksérülések voltak
a régi műszerfal fonákja a betétekkel |
az új, hibátlan műszerfal tábla |
Az újnál már minden tökéletes. A műszerek fészkeibe külön betétek készültek, erre azért volt szükség mert ha magát a rétegelt falapot marják ki körbe az órák és műszerek szélénél akkor a rétegelt lemez rétegei, csíkja csúnyán látszódnának.
Ezért kerültek bele új betétek is.
A lelakkozott műszerfal alkatrészei és a hátsóablak alatti kalaptartó perem :
Műszerfal és ajtókeretek, teljes pompájukban :
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése