Az ülés és ajtókárpitok argentin marhabőr huzatot kapnak, a padló színben passzoló szőnyegezést a tetőtér perforált fehér tetőkárpit-anyagot.
Miért pont argentin az a szegény marha? Nos, a hozzáértők azt mondják, fontos hogy még életében hogyan élt az a "bőr". Az Argentínából származó bőrök előnye a természetes, szinte hibátlan barkarajz (amit látsz mintázatot a bőrön) és az ebből fakadó kíváló minőség. Nincsenek rajta / benne csípéses hegek (bögöly, kullancs és egyéb rovarok okozta csípések "emlékei" ) nincsenek fizikai sérülések (drótkerítés, ostor, éles tárgyak okozta esetleges sérülések nyomai) stb. A világhírű Connolly cég is használ(t) Argentínából származó bőröket évtizedek óta (aki esetleg nem tudná, ők a Rolls-Royce, Bentley, Ferrari, Aston Martin, Jaguar, Morgan autógyárak hivatalos bőrkárpit beszállítói) és bár ez nem Connolly márkaneves bőr, de nekünk ez az anyag ugyan úgy megfelel mint a Vanden Plas cégnek aki a mi Princessünket is építette ilyen bőrkárpittal, bő ötven évvel ezelőtt.
A képeket most kaptuk emilben, sorry de nem egy fotóművészeti csodák, de nem is ez a dolga egy jó kárpitosnak ;-) egyébként is, a hétvégén már élőben is látjuk az elkészült munkát !
. |
. |
A netes képek böngészgetések alkalmával, de főleg a bécsi autóval való találkozás után felmerült egy pillanatra hogy piros bőrbelsőt kapjon-e az autó. Ilyennel is szállították ezt a típust tehát az eredetiségen nem esett volna csorba viszont a konkrét példány eredetisége már kicsit változtatva lett volna, így elvetettük az ötletet és maradtunk az adott világos kékes kárpit bőrnél. Így, most ezt a képet nézve, nekem kicsit bazári is ezzel a piros bőrrel egy ilyen autó, de ízlés témában ne indítsunk vitát, kinek mi tetszik, marad a világoskék ;-)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése