Miközben folyamatosan halad a munka, az autón most olyan nagyon látványos változások nincsenek amiért érdemes lenne fényképezőt ragadni. Mit fotózzunk ?
Azt meg hogy 3 nap szívás ment el azzal hogy a műszerfal egy aprócska kis visszajelzője miért nem világít amikor van benne delej és kéne neki ? Vagy hogy jéééé, - a motortérben elhelyezett kis csatlakozó amibe steklámpát lehet csatlakoztatni hogy a sofőr baj esetén este sötétben is tudjon mókolni a motortérben amíg az uraság bent várakozik az utastérben, szóval ha ide rákötjük az aksitöltőt akkor az innen, a motortérből is tölthető nem kell az utastér padlóját megbontani ahol egyébként van a 2 db aksi.
Ezért maradt a neten böngészés. Érdekes képeket gondolatban összefűzve és ezeken elmélázva jött a kérdés, ki a nagyobb koppintó, a Szovjet vagy az Angol ? Miért?
Íme :
|
Packard Clipper / Super Eight (1938-1943) |
|
(USA) |
|
Zisz 110 (1946-1958) |
|
(Rus) |
|
Austin Pricess (1952-1968) |
|
(GB) |
Amennyiben kicsit hunyorítunk és/vagy eltekintünk egy-két díszléctől, formai megoldástól elég jól látható a lényegi részek és megoldások hasonlósága és akkor olyan véletlenekről szó sem esett hogy mind reprezentációs célra készült, 7 személyesek, mindnek hátrafelé nyílik az utastéri ajtaja mindben soros nagy köbcentis motor van (Packard sor 8, a másik kettő sor 6 elrendezés).
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése