2013. október 15., kedd

egy friss kép komment nélkül - költözünk

2013.  okt.  13.

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Tényleg őrület, hogy egyszerűen nem tudom hova kéne vinni az autót, hogy végre haladjon! Egy éve van az Armstrong is a fényezőnél, és nyáron azt mondta a fényező, hogy "majd jön a tél, nem lesz munka, és tudja csinálni". Most azt mondja, "ne izguljak, várjuk meg, hogy jobb idő legyen, és majd akkor szépen tudja csinálni az udvaron". A lakatost szidja, mint a bokrot, "sokat kell gittelni" Nem tudom mikor lesz belőle valami, unalmamban nyomom a krómozásokat. Egyébként az én autóm is egy évet töltött egy lakatosnál, megelégeltem, átvittem egy másikhoz, az meg egy évig csinálta! Őrület ami ebben az országban folyik ezen a szakterületen. Én nem akarok senkit elkeseríteni, de még egyszer nem biztos, hogy belevágnék! És nem magam miatt, amit meg tudok csinálni, örömmel, és szeretettel csinálom. De ki vagy szolgáltatva ilyen embereknek!
    Elnézést, hogy helyetted is fölidegesítettem magam, de együtt érzek veled!
    Kitartást! Megcsináljuk :) !
    Piczil Mihály

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Mihály !
      Igen, sajnos osztom a véleményed. Nekünk pl. mindkét lakatos ismerős volt, veterános ember...ezért mentünk hozzájuk, ezért bíztunk bennük, aztán mi lett a vége (...) a második lakatosra azért is haragszom, mert tudtta miért jövünk el az elsőtől, látta és még ott folytatta hozzáállásban mint az előző. Most keresünk egy harmadikat ;-)

      Törlés