2014. június 10., kedd

Épülünk - ez már majdnem kész ?



....nem, még  nics kész, de jól haladunk ;-)

Az igazság az hogy ismét kicsit elhanyagoltam a blogolást, cserében viszont apu haladt szépen az autóval ;-) A legutolsó bejegyzést követően bekerültek az ablakok, az első szélvédőt hárman raktuk be viszont ide csak minimális gumigitt kell mert a csavarokkal rögzített keret a fő tartó, a hátsó és a két oldalsó fix ablak viszont sokáig tartott. No, nem a berakás hanem a gumigitt több rétegű maszatolása / száradása miatt.
Felkerült az összes díszítő elem, díszléc, lámpák-fényszórók, kilincsek, ablaktörlők .....minden !
Elég impozáns lett ;-)


Felkerültek a gumikra az új fehér ATLAS karikák is, igaz még nem véglegesen mert a gumik sorsa még nem dőlt el. Nincsenek rossz állapotban, de talán megérdemelne az autó négy új gumit. Ennek jelenleg két apróság vet gátat : hazánkban jelenleg egy gumis nagykerben sincs ez a méret (a mintázatról nem is beszélve) ha esetleg mégis lenne rendelésre, akkor az elég horror áron....aggodalomra semmi ok, külföldről beszerezhető speciális veterán autós méretekkel is foglalkozó kereskedőktől :  mega-horror áron + szállítás (...) Szóval egyenlőre marad ez a négy.


.
Apró öröm, ezzel szemben sikerült az ebay-on lőni egy pár (NOS - vadi új, raktári még sosem használt) LUCAS ablaktörlő kart. Zsírpapírba tekerve, csodálatos króm, mosolyogtatóan ódivatú eredeti csomagolás valamikor a hatvanas évekből.
Az ajtók beállításával a fényezőműhelyben ugyan megpróbálkoztak, de mi mondtuk is nekik - srácok elég csak  felrakni mi majd befejezzük - beállítjuk és elprecízkedünk vele. Mi már tudtuk mivel jár ez,ne kelljen a drága idejükből ezzel szívni. Konkrétan ajtónként majd' egy-egy nap ment rá mire azok a dögnehéz, kis lakás  válaszfalának is beillő méretű ajtók tökéletesen beállítva és záródva teszik a dolgukat.


az unoka is besegít ;-)
Papi, így kell csavarozni ?

A belső munkálatokról nem véletlen nem esett szó, ott a java  még várat kicsit magára. A szélvédőt követően immár véglegesen bekerült a műszerfal, idéglenesen a fa díszburkolatok és persze még ezernyi  apró munka  (fellépők, ezek megvilágítása, válaszfal berakása, belső világítások, fűtés, stb, stb)  de az igazi látványos dolgok akkor lesznek láthatók miután az autó visszatér a kárpitosműhelyből.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése