2014. július 4., péntek

Épülünk - kárpitozás

Szerintem már senki nem lepődik meg azon aki esetleg rendszeresen olvasta / olvassa ezt a blogot - az autó ismét tréler-királynő volt (bocsi, hercegnő) és megint utazott egy jót, mos elég nagyot. Meg sem állt Mohácsig, sőt azon is egy kicsit túl, Csátaljáig vitette magát a tréler hátán a nagyságos asszony egy kis szépészeti beavatkozásra. Itt teljes belső kárpitozás vár rá :  tetőkárpit, csomagtér és persze az utastér.
Az ülés és ajtókárpitok  argentin marhabőr huzatot kapnak, a padló színben passzoló szőnyegezést a tetőtér perforált fehér tetőkárpit-anyagot.

Miért pont argentin az a szegény marha?  Nos, a hozzáértők azt mondják, fontos hogy még életében hogyan élt az a "bőr". Az Argentínából származó bőrök előnye a természetes, szinte hibátlan barkarajz (amit látsz mintázatot a bőrön) és az ebből fakadó kíváló minőség. Nincsenek rajta / benne csípéses hegek (bögöly, kullancs és egyéb rovarok okozta csípések "emlékei" ) nincsenek fizikai sérülések (drótkerítés, ostor,  éles tárgyak okozta esetleges sérülések nyomai) stb.  A világhírű Connolly cég is használ(t) Argentínából származó bőröket évtizedek óta (aki esetleg nem tudná, ők a Rolls-Royce, Bentley, Ferrari, Aston Martin, Jaguar, Morgan autógyárak hivatalos bőrkárpit beszállítói) és bár ez nem Connolly márkaneves bőr, de nekünk ez az anyag  ugyan úgy megfelel mint a Vanden Plas cégnek aki a mi Princessünket is építette ilyen bőrkárpittal, bő ötven évvel ezelőtt.

A képeket most kaptuk emilben, sorry de nem egy  fotóművészeti csodák, de nem is ez a dolga egy jó kárpitosnak ;-) egyébként is, a hétvégén már élőben is látjuk az elkészült munkát !


.


.
Volt idő amikor kicsit meginogtunk, és némi kis módosításon törtük a fejünket az autó eredetiéhez képest.
A netes képek böngészgetések alkalmával, de főleg a bécsi autóval való találkozás után felmerült egy pillanatra hogy piros bőrbelsőt kapjon-e az autó. Ilyennel is szállították ezt a típust tehát az eredetiségen nem esett volna csorba  viszont a konkrét példány eredetisége már kicsit változtatva lett volna, így elvetettük az ötletet és maradtunk az adott világos kékes kárpit bőrnél. Így, most ezt a képet nézve, nekem kicsit bazári is ezzel a piros bőrrel egy ilyen autó, de ízlés témában ne indítsunk vitát, kinek mi tetszik, marad a világoskék ;-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése