2013. január 22., kedd

Beindult. Bizonyíték, nem ígéret :-)

Az  időben 2012 augusztus közepén járunk.
Az autó pár napja már itthon van, kilegeltettük rajta a szemünket, a nyálcsorgatást követően jöhetett az érdemi munka is.
Az eladó elmondása szerint az autó üzemképes, de több éve nem indították. Elsőnek kapott két használt, de jó aksit (igen, kettő kell bele és az utastér padlójában van elbújtatva) hosszas kiméregetés következett az összes vezeték és fogyasztó ellenőrzése és amikor már minden elektromos cucc működött, jöhetett a motortér bűvölése. Friss benzin, minden folyadék ellenőrzése és indítás.....nos ahhoz képest mióta nem volt használva, könnyedén második-harmadik fordulatra beröffent :-)
Kicsit pöfögött, leállt. Ezt megismételte egy párszor, karbi pucolás sokadszorra és máris simán járt a motor.

a bizonyíték erejű kép :-)

Ismét eltelt pár nap és jött a hidraulikus tappancsok ellenőrzése is. Feltöltöttük a rendszert friss belevaló olajjal és láss csodát, ez is müxik :-)

ott a tappancs és működik !


Nem engedtük hogy teljesen lemenjen a földig a hidraulikus láb, mert az egy dolog hogy teszi a dolgát, de amint megkapja a terhelést azaz az autó nem kevés súlyát megemelné, azt már lehet nem bírnák ki az öreg szimmeringek és tömítések, de működik a rendszer és ez jó hír.

Austin Jackall Hydraulik System : 
Egy hidraulikus emelő, két tappancs az első futóműnél az alvázon. Ezt a Smiths rendszert több korabeli angol gyártó is alkalmazta (MG, Lagonda, Morris, Wolseley, Austin)



.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése