2013. január 20., vasárnap

A hófehér hercegnő megérkezett (2012 augusztus)

Az oda-vissza út viszonylag eseménymentes volt, leszámítva a folyamatos érdeklődőket, fotózókat, benzinkút parkolójában vételi ajánlattal ostromlókat :-)
És volt még egy apróság, az itthon leszervezett tréleres megkapta az infókat, úgymint  indulás időpontja, honnan-hová és hogy egy öreg Austin a fuvarozandó autó, majd amikor odakint meglátta a nagy fehér objektumot félszegen megkérdezte, ez valójában most akkor hány kiló is ? Necces volt, de belefért :-)

Az első képek :

.

Az autó általános állapota korához képest (1956-os) jónak mondható, de azért első pillanatra is látható hogy lesz vele meló bőven. Motorja átforog, de megvásárlásakor a több évi állásnak köszönhetően nem volt indítható és nem is akartuk ezzel nyüstölni az öreg hercegnőt, majd kap friss olajat, gyertyát, tiszta benzint és akkor mér lehet próbálkozni.
Az autó és ezáltal a kilátásba helyezett munka is igencsak összetett, lévén a kasztni az első szélvédő vonaláig acél majd az ezt követő részen ami a Vanden Plas-nál készült azaz a limuzin rész, alumínium favázas merevítéssel.
Az acél rész, beleértve az alvázat is, nem vészes annak ellenére hogy azért van rajta lakatolni való, az alu héjhoz hozzá sem kellene nyúlni mer gyakorlatilag hibátlan, csak hát az alatta lévő fakasztni a problémásabb. Tisztán látszik hogy a csomagtartó résznél teljesen szétkorhadt és a fülke ajtóknál is eltűnt az ajtórés ami szintén nem utal jóra, de megbontás nélkül csak ennyi látható.
Az autó egy-két minimális apróság kivételével hiánytalan ami igencsak fontos dolog egy olyan autónál amiből mindössze 200 darabot gyártottak és nem akad minden börzén bele a felhalmozott  alkatrészeibe, viszont az hogy az autónak mindene megvan, sajnos nem jelenti automatikusan azt is hogy minden porcikája jó és használható :-(

 
.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése